TROBADA DE 6ès
L'alumnat de 6è de l'escola Pinyana, de l'escola Teresa Bergadà i de l'escola d'Almenar ha fet una primera immersió a l'institut d'Almenar on començarà una nova etapa al setembre.
De la mà dels nois i noies de 3r d'ESO, han pogut descobrir els espais del centre, participar en jocs tradicionals i, sobretot, posar cara als que aviat seran els seus companys i companyes.
Una jornada per compartir, conèixer-se i començar a sentir que aquest nou camí ja és una mica més seu.
Setembre encara queda lluny però avui ja n'hem fet un tast!



Accions del document


