BALANÇ MOLT POSITIU DEL FUNCIONAMENT DEL SERVEI LÍNEA VERDE A TRAVÉS DE APP
El servei Línea Verde es va implantar a Almenar a finals de l’any 2018. Els veïns del municipi han demostrat una acollida molt bona del servei i prova d’això és l’ús continu que en fan.
El tipus d’incidències que més s’han comunicat són les relacionades amb “Recollida de Mobles i Estris”, seguides de “Papereres”, “Neteja”, “Carrers i Voreres” i “Deficiències enllumenat públic”.
Per utilitzar el servei a través del telèfon intel·ligent o la tauleta, només cal descarregar l’aplicació Línea Verde. Per a això l’usuari es connecta a Play Store o a l’App Store i d’una manera fàcil i intuïtiva, es descarrega l’aplicació. És totalment gratuïta.
Aquest servei, a més d’implicar el ciutadà en la consecució d’un municipi més sostenible, facilita en gran mesura la gestió diària dels responsables de l’ajuntament. A més d’agilitzar els temps de reacció, dona a conèixer situacions de millora que si no fos per la col·laboració ciutadana, l’ajuntament no en tindria constància.
Per poder resoldre qualsevol consulta mediambiental, també es pot accedir al web www.liniaverdaalmenar.cat. A través d’aquest enllaç, el ciutadà pot plantejar qualsevol consulta mediambiental i en un termini màxim de 24 hores rebrà la resposta d’un equip d’experts en la matèria.
En aquest enllaç també hi ha una molta informació de consulta sobre la guia de bones pràctiques, consells ambientals, recursos d’educació ambiental, legislació... Un extens contingut personalitzat del municipi.
L’Ajuntament de Almenar se sent molt satisfet dels resultats obtinguts fins avui i agraeix la destacable participació ciutadana que demostra la implicació i l’interès dels ciutadans pel seu municipi.
Accions del document