Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

  • Avui
    • 37ºC
    • 20ºC
  • Dimecres
    • 36ºC
    • 20ºC
  • Dijous
    • 34ºC
    • 19ºC
  • Divendres
    • 33ºC
    • 18ºC
  • Dissabte
    • 34ºC
    • 18ºC
Notícies
Sou a: Inici / Municipi / Notícies / FESTA DE SANT SEBASTIÀ - SANT ANTONI

FESTA DE SANT SEBASTIÀ - SANT ANTONI

Del 19 al 21 de gener, ha tingut lloc la Festa Major d'Hivern, amb l'exposició de Sant Sebastià i el ja tradicional Escala en Hi-Fi per a La Marató de TV3, entre altres actes. El bon temps ha permès poder gaudir de la desfilada de Carrosses de Sant Antoni i de la coca amb moscatell. Moltes gràcies a tots i totes les que vau fer possible la festa dels Tres Tombs, ja que sense la vostra col·laboració no podríem conservar les nostres festes tradicionals!

Et destaquem ...