Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

  • Avui
    • 27ºC
    • 14ºC
  • Dimecres
    • 25ºC
    • 14ºC
  • Dijous
    • 25ºC
    • 14ºC
  • Divendres
    • 27ºC
    • 15ºC
  • Dissabte
    • 28ºC
    • 15ºC
Notícies
Sou a: Inici / Municipi / Notícies / Joan Talarn: “Invertir als municipis rurals és apostar per l’equilibri territorial i lluitar contra el despoblament”

Joan Talarn: “Invertir als municipis rurals és apostar per l’equilibri territorial i lluitar contra el despoblament”

Almenar rep la visita del President de la Diputació

El president de la Diputació de Lleida, Joan Talarn, ha visitat Almenar aquest dimarts, on ha pogut observar algunes de les inversions dutes a terme i les quals han estat subvencionades, en part, amb plans i subvencions provinents de la Diputació de Lleida. Alhora, també ha compartit amb els regidors i regidores, els diferents reptes territorials, que s'han d'assumir plegats per assolir-los amb èxit. Tot plegat, amb el municipalisme com a eix vertebrador d'una societat més justa i amable, que tingui en compte municipis com Almenar per al seu desenvolupament.

En aquest sentit, Talarn ha afirmat que “invertir als municipis petits és una aposta per l’equilibri territorial i la lluita contra el despoblament. Els pobles necessiten els ajuts de les administracions superiors per disposar d’equipaments i serveis que facin més accessible, rendible i viable la vida als municipis”.

 

Un cop signat el llibre d’honor, Talarn ha visitat, juntament amb l’alcaldessa, Teresa Malla, i la resta de membres del consistori, el projecte de senyalització patrimonial i turística dels punts d’interès del nucli d’Almenar, finançat pel Patronat de Promoció Econòmica; i l’arranjament de la plaça 11 de Setembre. Talarn ha destacat la importància històrica que té per a les terres de Lleida el municipi d’Almenar, “un municipi en el qual es desenvolupa una gran activitat cultural i social i que, a més, és un exemple de gestió energètica per a molts municipis del territori, especialment ara que estem en temps de sobirania i comunitats energètiques”.

Et destaquem ...